Bankomat naqd pul va/yoki kartani bermadi - nima qilishim kerak?

Agar bankomat naqd pulni bermagan bo‘lsa, iltimos, +998(78) 888-7887 raqamiga qo‘ng‘iroq qiling va Call-markaz operatoriga quyidagi ma'lumotlarni yetkazing:

  1. Bankomatning manzili (shahar, ko‘cha)
  2. Bankomatning modeli (yoki bankomat raqami)
  3. Amaliyot sanasi va summasi
  4. Chek nusxasi yoki terminaldagi xato haqida rasm

Agar bankomat kartani olib qo'ygan bo'lsa - Bank xizmatlari ko‘rsatish bo‘yicha Bosh Shartnomaning 2.32 va 5.1.35-bandlariga muvofiq, agar bankomat xavfsizlik tizimi ishga tushib, kartani ushlab qolgan bo‘lsa, karta qaytarilmaydi va yo‘q qilinadi. Yangi kartani rasmiylashtirish uchun Shartnoma shartlariga muvofiq ariza topshiring.

Qiziqarli bo'lishi mumkin: